درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!


شربت خاک شیر,گرمازدگی,داروی گرما زدگی,نوشیدنی تابستان

علائم گرمازدگی و درمان گرمازدگی

 

 

 شربت خاک شیر و شربت  آبلیمو دارای خاصیت خنک کنندگی بوده و برای گرمازدگی مفید است.

 

 افرادی که دچار گرمازدگی می شوند علاوه بر آب، مقداری از نمک بدن خود را هنگام عرق کردن از دست می دهند...

 




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

 

 

عینک آفتابی

ویژگی های عینک آفتابی استاندارد چیست؟

 

 

چه نوع عینک آفتابی استفاده کنیم؟

عینک آفتابی- گرچه تا چند سال پیش شما با شنیدن یا دیدن عینك‌های آفتابی یا دودی به یاد هنرپیشه‌های هالیودی یا بالیودی می‌افتادید، اما  امروزه استفاده از عینک آفتابی به عنوان یك ضرورت و حفظ سلامت چشم‌هامطرح است .



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

امام علی بن محمد الهادی علیه السلام در نیمة ذی الحجه سال ۲۱۲ق نزدیک شهر مدینه در روستای صریا، چشم به دنیا گشود و در ماه رجب سال ۲۵۴ق در سرّ من رأی (سامرا) توسط معتز عباسی به شهادت رسید. ایشان پس از پدر بزرگوارش ۳۳ سال امامت شیعیان را بر عهده داشتند.

نام مادر آن حضرت سمانه مغربیه بود؛ البته مدنب، حدیث و غزال هم گفته اند.....

لقب های آن حضرت را نقی، هادی، امین، طیب، ناصح، مرتضی و… ذکر کرده اند. کنیه اش ابوالحسن است و به ایشان ابوالحسن ثالث می گویند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

بازی های موبایلی رشد زیادی کرده و به عنوان یکی از سرگرمی هایی معرفی می شود که اکثر کاربران در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند.

به گزارش سه نسل به نقل از موبنا ، با رشد و پیشرفت بازی در صنعت تلفن همراه و از سوی دیگر پیشرفت و تجهیز گوشی های موبایل به آخرین فناوری های روز دنیا بازی های موبایلی و برنامه هایی که برای این دستگاه ها نوشته شده، متحول شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:بازی/اعتیاد/بازی های ios/,
ارسال توسط مرتضی عباسی

باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا درحال سخنرانی مهمی در باب اقتصاد و ارائه راهکار برای برون رفت از این بحران بود که یک موش در داغ ترین قسمت از سخنرانی او وارد برنامه شد.

به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی میل اوباما که تریبون سخرانی اش را طبق معمول بیرون از اتاق بیضی کاخ سفید و در محوطه آزاد گذاشته بود سخت مشغول اظهار نظر درباره اوضاع اقتصادی بود که موش زبل حواس عکاسان و سایرین را به خود مشغول کرد.




تاریخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:اوباما/کاخ سفید/موش/کنفرانس,
ارسال توسط مرتضی عباسی

xp قانونی کردن ویندوز XP با Make Windows XP 100% Genuine

آیا ویندوز شما غیرقانونی شده و پیغام های This Copy Of Widows is Not Genuine و یا پیغام هایی شبیه به این را دریافت می کنید ، باید بدانید که ویندوزی که شما نصب کرده اید به صورت غیرمجاز کپی برداری شده است و اصل نیست ! البته تمام ویندوز هایی که در ایران موجود است به شکل غیرقانونی کپی برداری شده اند و این مشکل را دارند . وقتی که ویندوز شما توسط مایکروسافت غیرقانونی شناسایی شود ، دیگر قادر به Update و به روز رسانی ویندوز نیستید و این باعث می شود که ویندوز شما در برابر حفره های امنیتی ناتوان باشد .این کار بیشتر از ۲ ثانیه طول نمی کشد و بسیار آسان است !



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:ویندوز/ویندوز اکس پی,
ارسال توسط مرتضی عباسی
یک پیرزن چینی شش روز پس از مرگ دوباره زنده شد!
یک پیرزن چینی شش روز پس از مرگ دوباره زنده شد!
یك زن 95 ساله چینی كه تصور می‌شد فوت كرده است 6 روز بعد از تابوت بیرون آمد و همه را شگفت‌زده كرد.
همسایه‌های «لی» كه ساكن ایالت گوانكشی است، او را بی‌حركت و در حالی كه نفس نمی‌كشید، داخل خانه‌اش پیدا كردند.

همسایه‌ها، جسد او را طبق آداب و رسوم چینی‌ها، داخل تابوتی در خانه‌اش قرار دادند تا دوستان و خانواده‌اش برای ادای احترام به منزل او بیایند.

اما یك روز قبل از مراسم خاكسپاری، بستگان و همسایه‌های این پیرزن با تابوت خالی روبه‌رو شدند و او را در حالی كه مشغول آشپزی بود، پیدا كردند.

«لی» كه با تعجب بستگانش مواجه شده بود، گفت: فكر كنم مدت زیادی است كه خواب بودم و غذایی نخورده‌ام، به همین دلیل خواستم برای رفع گرسنگی غذا بخورم.

به گزارش
ایران ناز به گفته پزشكان این پیرزن به «مرگ مصنوعی» مبتلا شده كه در آن فرد نفس نمی‌كشد، اما بدنش گرم می‌ماند.





تاریخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:یک پیرزن چینی شش روز پس از مرگ دوباره زنده شد,
ارسال توسط مرتضی عباسی

 

بزرگ‌ترين موتور جست‌وجو در جهان در اقدامي شيطنت‌آميز، نام خليج فارس را از نقشه‌هاي خود در سرويس Google Maps حذف كرد.
وقتي كاربران نام خليج‌فارس را بر روي نقشه گوگل جست‌وجو مي‌كنند، اين سرويس آن‌ها را به موقعيت اين خليج هدايت مي‌كند، اما نام خليج‌فارس از نقشه گوگل حذف شده است.....




ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:گوگل/بازی گوشی/شیطنت/خلیج فارس,
ارسال توسط مرتضی عباسی

6باور غلط و اشتباه در مورد نینجاها !

بسیاری از ما با شنیدن واژه "نینجا" به یاد مردان سیاه پوشی می افتیم که ناگهان از میان تاریکی ظاهر شده و دشمنان خود را از بین می برند و دوباره با همان سرعت در تاریکی شب محو می شوند. در این میان تصورات و باورهای غلط زیادی در مورد نینجاها وجود دارد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از این باورهای غلط در مورد این جنگاوران سیاه پوش آشنا کنیم.




ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

9 کلید میانبر مرورگرها که خوب است بدانید!


Ctrl+F
پیدا کردن کردن یک عبارت خاص تو یک صفحه وب!
وقتی دنبال اسم یا عبارت خاصی تو یک صفحه وب هستید لازم نیست با چشم دنبالش بگردید ... اینو بزنید و عبارت مورد نظر رو تو کادر باز شده وارد کنید. اگه اون عبارت تو اون صفحه باشه در کمتر از یک ثانیه براتون پیداش میکنه




ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:کلید میانبر/کلیدها,
ارسال توسط مرتضی عباسی

۱۰ امکان جالب جستجوگر گوگل که نمیدانید

 

گوگل با روش‌های پیشرفته‌ای صفحات وب را رتبه‌بندی و در نتایج ظاهر می‌کند که باعث می‌شود همواره بهترین و دقیق‌ترین نتایج برای کاربران به نمایش درآید. حتما می‌دانید که جستجوگر گوگل فقط جستجوگر کلمات و عبارات موردنظر شما نیست و امکانات جانبی مختلفی دارد. امکاناتی که می‌تواند به شما در رسیدن به نتیجه موردنظرتان کمک کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:۱۰ امکان جالب جستجوگر گوگل که نمیدانید/گوگل/,
ارسال توسط مرتضی عباسی

داشتن چنین پوستی، تاثیر زیادی در كاهش اعتماد به نفس هر جوانی خواهد داشت، این اثرات روانی منفی به حدی آزاردهنده است كه بسیاری افراد حاضرند برای رفع جاهای جوش‌ها به خصوص در ناحیه صورت، تن به روش‌های سخت و پرهزینه بدهند تا شاید رویای داشتن پوستی صاف و زیبا را به واقعیت تبدیل كنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

دجال کیست؟

یکی از علائم ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که در برخی روایات از علائم حتمی شمرده شده ، خروج شخصی به نام «دجال» است . او یک طاغوت بسیار حیله گر است و عده بسیاری را با خود همراه می کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:دجال/پیشینة دجال/دجال در لغت/نام و نسب او,
ارسال توسط مرتضی عباسی